Monday, October 22, 2007

Billy Bob ウサギゲット!

I had the opportunity to go hawking again last Saturday with Richard and Becky Brunoette (see my first post from Colorado...). We took their little male gos "Billy Bob" out to an industrial park to scare some bunnies and after a shaky start (Billy decided he liked the top of buildings better than Richard's fist) we got down to business. Billy caught this bunny as it ran out from under a hole in the sidewalk. I meant to take video but my camera was still on picture mode when I snapped the grab:

土曜日再び狩に出かけました。コロラド州に着いたばかりの時の人たちと一緒にオオタカを連れていてウサギを追いかけました。始めにオオタカは何かを気にして建物の上からなかなか降りて来なかったけどちょっとしてから手に戻ってこのウサギを捕りました。ビデオで撮ろうと思ったけど間違って写真だけが移りました。捕るところです:

And then of course, the victory shot:
そして勝利の写真: :-)

1 comment:

Mom N said...

wahoo! looks terrific! so glad you've got falconing buddies!